Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Course title  Traditions of English Song in the British Isles
Course code   Course type Voluntary
Field of study Training for teachers with subject specialization
Study programme Master´s  programme in English language and literature in combination with another subject specialization
Name of lecturer Paul Wood
Year of study 4 th Semester Summer semester
Hours/Week 1 Hours/Semester 13
Form of Teaching seminars Number of ECTS credits 2
Prerequisites basic musical and singing ability
Assessment methods Continuous assessment: 2 written tests
Course objectives (expected learning outcomes and acquired competences):
 By the end of the course, students will have acquired a clear overview of the major developments in English song from the 13th to the 20th century. They will also be able better to relate the musical material to its historical context. Emphasis will also be placed on language acquisition and  practice related to the topic. Most important of all, creativity will be actively encouraged through the medium of singing, games and other classroom activities which, it is intended, will help the topic come more  fully alive for the students.  
Course contents: Medieval song – Henry VIII, poet, musician and patron - Elizabethan madrigals and songs – John Dowland – Shakespeare’s  songs – Henry Purcell - ´the singing English´ in the eighteenth century – Scottish and Irish folk-song – post -1918 revival  and flowering in England. 
 
Recommended reading:Students accepted onto the course will be given a suggested reading list. 
  
Language of instruction   Last update

02-04-2007