Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Didaktika Fj2

Didaktika Fj2. Program

 

Programme

1. Espace, temps et interaction en classe de FLE  

2. Les manuels de FLE utilisés dans l’enseignement scolaire slovaque 

3. Le Cadre européen commun de référence pour les langues

4. L’enseignement du FLE en Slovaquie dans l’enseignement primaire et secondaire : principales institutions et programmes d’enseignement

 

 

Bibliographie

 

Barthélémy, F. Professeur de FLE : historique, enjeux et perspectives, Hachette, 2007

 

Bertocchini, P. – Costanzo, E. Manuel de formation pratique pour le professeur de FLE, Clé International, 2001

 

Chauvet, A. Référentiel des programmes pour l’Alliance française élaboré à partir du CECR, Clé International, 2008

 

Cicurel, F. Les interactions dans l’enseignement des langue, Didier, 2011

 

Cuq, J.P. – Gruca, I. Cours de didactique du FLES, PUG, 2005

 

Dabène, L. – Cicurel, F.  Variation et rituels en classe de langue, Hatier, 1990

 

Goullier, F. Les outils du Conseil de l’Europe en classe de langue. CECR et portofolios, Didier, 2006

 

Pêcheur,  J. (dir.)  Apprentissage et usage des langues dans le cadre européen, Le Français dans le Monde, juillet 1998

 

Rosen E. (dir.) La perspective actionnelle et l’approche par les tâches en classe de langue, FDLM n°45 février 2010, Clé international, 2010

 

Tagliante, C. La classe de langue, Clé International, 2006

 

Tomassone, R. (dir.) Une langue : le français, Hachette, 2001

 

Tomková, A. – Kašová, J. – Dvořáková, M. Učíme v projektech, Portál, 2009

 

Evaluation :

 1.      Contrôle continu

 

Présenter oralement à la fin du semestre un manuel de FLE récent. Préciser : le public auquel le manuel est destiné, les orientations méthodologiques, la composition du manuel, les contenus, les types d’activités proposées, etc.       

Durée : 10 à 20 min.

Part de la notation : 40 %

 

2.      Contrôle final

 

Test écrit

Part de la notation : 60 %