Mgr. Michael Dove
Profesijná charakteristika
Projekty
VEGA 1/0549/22 Accessible! Lingvistika ľahko zrozumiteľných jazykov / Linguistics of Easy-to-Understand Languages
Číslo projektu: | VEGA 1/0549/22 | Doba riešenia: | 2022 - |
KEGA: Vytvorenie moderných vysokoškolských študijných materiálov na výučbu anglického jazyka pre študijný program aplikovaná zoológia a poľovníctvo
Číslo projektu: | 010TU Z-4/2019 | Doba riešenia: | 2019 - 2021 |
EU European Development Fund, Interreg Central Europe, RUINS, 2019–2020
Číslo projektu: | CE902 | Doba riešenia: | 2019 - 2020 |
Vybrané publikácie
Dove, Michael E. 2024. "Putting the Right to Understand into Practice: Translating into English as a Lingua Franca." In: To Understand Is to Be Free: Interdisciplinary Aspects of Comprehensibility and Understanding. Eds. Zuzana Bohušová & Michael E. Dove. pp. 81–99. Praesens. Open access link
Bohušová, Zuzana & Dove, Michael E. (eds.). 2024. To Understand Is to Be Free: Interdisciplinary Aspects of Comprehensibility and Understanding. Praesens. Open access link
Sjölander-Lindqvist, Annelie, Ivan Murin, and Michael E. Dove (eds.). 2022. Anthropological Perspectives on Environmental Communication. Springer Nature. Open access link
Javorčíková, Jana & Dove, Michael E. 2021. Explorations in American Life and Culture. Belianum. Open access link
Melicherčíková, Miroslava & Dove, Michael E. 2021. "Interpreter Trainees’ Performance – Motivation, Quality and Assessment (An Empirical Study)." In: Changing Paradigms and Approaches in Interpreter Training. Ed. Pavol Šveda. pp. 209–228. Routledge.
Dove, Michael E. 2021. "Developing Intercultural Communicative Competence Through Task-based Language Teaching." In: Teória a prax prípravy budúcich translatológov a učiteľov anglického jazyka 3. Ed. Anna Slatinská. pp. 103–109. A Grafik. Open access link
Dove, Michael E. 2018. “Reducing Identity to Numbers: Can Cultural Trends Be Explored Quantitatively?” In: Skúsenosť inakosti = Experience of Otherness: osobná a politická identita v kultúre, literatúre, preklade a humanitných vedách. Eds. Jana Javorčíková, Eva Höhn. pp. 33–46. Z-F LINGUA. Open access link
Dove, Michael E. & Štulrajterová, Milena. 2010. “With Friends Like These, Who Needs Enemies? Harnessing Pattern Recognition in Foreign-language Learners.” In: Teória a prax prípravy učiteľov anglického jazyka 8. Zborník katedry anglistiky a amerikanistiky FHV UMB. Ed. Eva Homolová. pp. 24–33. UMB.
Predmety
Preklad do AJ KAA-FF/1d-ajp-112/22
Reálie USA KAA-FF/1d-ajs-118/22
Reálie Veľkej Británie a USA KAA-FF/1d-ajs-120/22
IT nástroje vo výučbe AJ KAA-FF/1d-aju-210/22
Učiteľská dielňa KAA-FF/2d-aju-212/22
Anglický jazyk C1 KAA-FF/1d-ajzak-101/22
Písomný prejav v AJ KAA-FF/1d-ajs-302/22
Ústny prejav v AJ KAA-FF/1d-ajs-301/22
Jazykové cvičenia AJ 1 KAA-FF/1d-ajphp-122/22
Produktívne zručnosti v AJ KAA-FF/1e-ajp4-136/22
Speciálny jazykový seminár AJ KAA-FF/1d-aju-110/22