Hodnotenie študenta na súvislej praxi (tlačivo)
HODNOTENIE ŠTUDENTA NA SÚVISLEJ PEDAGOGICKEJ PRAXI
Meno študenta: Kombinácia:
Meno uvádzajúceho učiteľa: Predmet:
Škola: Počet náčuvov: Počet výstupov:
Prosíme klasifikovať krížikom jednotlivé položky a na základe čiastkových známok určiť celkovú známku
(A - výborne, B - veľmi dobre, C - dobre, D - uspokojivo, E - dostatočne, F - nedostatočne / nevyhovel).
OSOBNÝ PREJAV |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Poznámky uvádzajúceho učiteľa |
Štýl, sebaistota, dynamika |
|
|
|
|
|
|
|
Hlas, tempo, zrelosť |
|
|
|
|
|
|
|
Interakcia so žiakmi, vzťah k nim a podiel na vytváraní atmosféry v triede |
|
|
|
|
|
|
|
Správanie sa voči uvádzajúcemu učiteľovi a ostatným pracovníkom školy |
|
|
|
|
|
|
|
PLÁNOVANIE - PRÍPRAVA |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
|
Vie určiť, špecifikovať ciele |
|
|
|
|
|
|
|
Vhodný výber aktivít a ich vyváženosť |
|
|
|
|
|
|
|
Primeranosť výberu metód, postupov a pomôcok |
|
|
|
|
|
|
|
Predvídanie ťažkostí a možných problémov |
|
|
|
|
|
|
|
REALIZÁCIA VÝSTUPOV |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
|
Celková organizácia hodín |
|
|
|
|
|
|
|
Podanie nového učiva |
|
|
|
|
|
|
|
Kladenie otázok a motivácia žiakov |
|
|
|
|
|
|
|
Nácvik zručností, spôsobilostí |
|
|
|
|
|
|
|
Používanie prostriedkov a pomôcok |
|
|
|
|
|
|
|
Reakcie na chyby žiakov |
|
|
|
|
|
|
|
Plynulosť, časovanie hodiny |
|
|
|
|
|
|
|
Schopnosť prispôsobiť sa situáciám na úrovni žiakov / triedy |
|
|
|
|
|
|
|
Dosahovanie cieľov |
|
|
|
|
|
|
|
HODNOTENIE |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
|
Schopnosť objektívneho hodnotenia vlastných výstupov |
|
|
|
|
|
|
|
Konštruktívnosť reakcií na hodnotenie uvádzajúceho učiteľa (resp. iných kolegov) |
|
|
|
|
|
|
|
CELKOVÉ HODNOTENIE |
|
|
|
|
|
|
|
Dňa ...........................................
Podpis uvádzajúceho učiteľa (a pečiatka školy) ...............................................................
Stačí, keď cvičný učiteľ v jednotlivých položkách označí krížikom zodpovedajúci klasifikačný stupeň.