Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

HOSPITAČNÝ ZÁZNAM

 

 

                                  H O S P I T A Č N Ý     Z Á Z N A M

 

 

 

Vyučujúci: ______________________________                Dátum: _____________________

 

Predmet:    ______________________________                Trieda: _____________________

 

Tematický celok: _____________________________________________________________

 

Názov témy: ________________________________________________________________

 

Škola: _______________________________­­­­­           Cvičný učiteľ:_____________________

 

Typ hodiny: __________________________

 

 

 

1. Preverovanie:                                                            2. Hodnotenie vedomostí:

        problémové        /  2                                                         mierne                  / 1

        pamäťové           /  0                                                         spravodlivé           / 2

        aplikované          / 2                                                          prísne                   / 1

        kombinované      / 1                                                          žiadne                   / 0

        dlhé                     / 0                                                        výborné                / 3

        primerané            / 1                                                        priemerné             / 1

        povrchné             / 0                                                         podpriemerné       / 0

        individuálne        / 1                                                          nedostatočné        / 0

        frontálne             / 1                           

        skupinové           / 1

        kombinované      / 2                                                 4. Obsahová správnosť učiva:

        žiadne                 / 0                                                           výborná                / 3

                                                                                                 primeraná            / 2

3. Použité metódy:                                                                   s istými chybami / 1

         informatívne              / 2                                                    zásadné chyby     / 0

         regulatívne (PC)        / 1                                                     značná závislosť

         heuristické                 / 3                                                    na príprave           / 0

         produkčné                 / 2

         diktovanie                 / 0                                           5. Voľba učiva:              

         práca s literatúrou     / 2                                                     mnoho                  / 1

         práca s prameňmi      / 3                                                    primerane            / 2

         mentálne mapovanie / 3                                                     málo                     / 0

 

6. Upevňovanie vedomostí:                                            7. Miera osvojenia nového učiva:

          zhrnutie učiva učiteľom       / 1                                          výborná                / 3

          zhrnutie učiva žiakmi           / 2                                         veľmi dobrá         / 2

          rozhovor k prehlb. učiva      / 2                                          slabá                    / 1

          aplikovanie                           / 2                                        nedostatočná       / 0

          žiadne                                   / 0                                       nezisťovaná         / 0

 

                                                                                                           


 

8. Uplatňovanie Bloomovej taxonómie:                      9. Učebné pomôcky a didaktická

     Otázky a úlohy iba pre kognitívnu oblasť /1                technika:

                               čiastočne pre afektívnu   / 2                  mal a nepoužíval             / 0

                               pre kognitívnu aj afektívnu  / 3              nevhodné                        / 0

                               aj pre psychomotorickú        / 2             málo účinné                     / 0

                                                                                          nepripravené                    / 0

10. Dodržiavanie didaktických zásad:                              účinné                              / 3

          názornosti                                  / 3                            textové pomôcky            / 2

          primeranosti a indiv. prístupu   / 2                               vizuálne pomôcky           / 2

          systematickosti                          / 2                            počítač, video                 / 2

          humanizácie výučby dejepisu   / 2                               iné                                   / 2

          demýtizácie histórie                   / 1

          multiperspektivity                      / 1

          regionalizmu                              / 2                    11. Rozvoj sociálnych zručností

          využívania medzipredmetových                              a myšlienkovej kultúry žiakov:

          vzťahov                                     / 1                            výborne               / 3

                                                                                          primerane            / 2

12. Uplatňovanie stratégií učiteľa                                    neprimerane        / 0

      dejepisu, t. j. dejiny majú:                                         vôbec                  / 0

          byť zaujímavé                          / 3

          poskytovať prehľad                 / 2                      13. Realizácia kognitívnej oblasti:            

          učiť premýšľať o dobre a zle   / 2                                 prevaha faktografie       / 1

          inšpirovať                                / 2                              súvislosti                       / 2

          udržiavať živé tradície             / 2                                problémy                      / 3

          viesť k vytváraniu kritického

          stanoviska                                / 2                       14. Časový plán hodiny:

          politicky utvárať                      / 2                                dodržal(a)                  / 2

          viesť k poznaniu seba samého / 2                                 ostal mu (jej) čas       / 1

          viesť k úvahám                        / 2                                prekročil(a) čas          / 0

                                                                                            nezvládol/nezvládla   / 0

 

15. Otázky overujúce vybavovanie znalostí:        16. Otázky vedúce žiaka k premýšľaniu:

           žiadne                                     / 0                             žiadne                                            / 0        

           zisťujúce porozumenie           / 1                                vzbudzujúce zvedavosť a záujem / 2

           zisťujúce ťažkosti                   / 2                                zameriavajúce pozornosť              / 3

           kontrolujúce učenie                / 1                               zisťujúce názory, pocity

           vedúce k ďalšiemu učeniu      / 2                                a skúsenosti                                   / 2

                                                                                          podnecujúce diskusiu                    / 3

 

 

17. Aktivizácia žiakov:         (A)  preverovanie   (B)  osvojovanie  (C)  upevňovanie

           sústavná                                       / 3                           / 3                          / 3

           miestami                                      / 1                           / 1                          / 1

           nedostatočná                                / 0                           / 0                          / 0

           nevhodná                                     / 0                           / 0                          / 0

           žiadna                                          / 0                           / 0                          / 0

 

 

 

 

 

18. Domáca úloha:                                                       19. Disciplína:

           z nového učiva          / 1                                                výborná            / 2

           z opakovania             / 1                                                priemerná         / 1

           vysvetlená                 / 1                                                slabá                 / 0

           nevysvetlená             / 0

           žiadna                       / 0                                       20. Vzťah k žiakom:

           neprimeraná              / 0                                                 autoritatívny     / 0

           primeraná                  / 2                                                 liberálny           / 0

           reproduktívna           / 1                                                  nevyhranený    / 0

           samostatná tvorivá    / 3                                                 demokratický   / 0  

           kooperatívna             / 3

 

21. Hlas:    silný              / 1                                          22. Reč:  spisovná        / 2

                  slabý             / 1                                                        hovorová      / 0

                  veľmi tichý   / 0                                                          plynulá         / 1

                  primeraný     / 2                                                         monotónna   / 0

                                                                                                   rýchla           / 0

 

 

 

Poznámky:

 

 

 

 

 

 

 

 

Opatrenia - závery:

 

 

 

Celkové hodnotenie (A - F):[1]

 

 

 

Podpisy:           

                              _______________________                          _______________________

 

  

 


 


 

[1] A - výborne, B - veľmi dobre, C - dobre, D - uspokojivo, E - dostatočne, F - nedostatočne.