Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Kritériá hodnotenia pedagogickej praxe

 

 

KLASIFIKÁCIA: 

A: Študent prejavil výrazný aktívny a kreatívny prístup pri prípravách vyučovacích hodín. Počas výučby sa prejavili u neho mimoriadne komunikatívne schopnosti a zručnosti, prostredníctvom ktorých riešil zložité problémy počas výučby. Kriticky a konštruktívne sa staval k zhodnoteniu jednotlivých výstupov.

 

B: Študent zaujal aktívny prístup k príprave hodiny. Počas realizovania výstupov sa snažil o komunikáciu a aktívne riešenie problémových situácii, zväčša dosahoval pozitívny efekt.  Zaujal čiastočne kritické, ale konštruktívne stanovisko pri hodnotení jednotlivých výstupov.

 

C: Študent sa zaujímal o prípravu hodiny. Pri realizovaní výstupu sa u neho zväčša prejavovala snaha o riešenie problémových situácii, ako aj o komunikáciu so študentmi.

Niektoré ním zvolené postupy a vyjadrenia boli v určitých situáciách nevhodne zvolené.

I keď nezaujímal kritické stanovisko k jednotlivým výstupom, jeho postrehy boli vcelku konštruktívne.

 

D: Študent zaujal pasívny prístup k príprave hodiny. Počas výstupu sa dopúšťal viacerých nepresností a nevhodne zvolil určité postupy. V niektorých momentoch sa objavila snaha o komunikáciu a riešenie vzniknutých problémových situácii. Viaceré jeho vyjadrenia pri hodnotení výstupov boli konštruktívne.

 

E: Študent sa nezaujímal o prípravu vyučovacích hodín. Pri realizácii výstupu bolo možné identifikovať náznaky o komunikáciu a riešenie vzniknutých problémov, ktoré zväčša nedokázal efektívne riešiť aj vzhľadom na nevhodne zvolené metodické postupy. I keď nebol kritický voči jednotlivým výstupom, v jeho vyjadreniach bolo možné identifikovať náznaky konštruktívnych riešení.

 

F: Študent sa nezaujímal o prípravu vyučovacích hodín a napriek upozorneniu vopred nerozobral s uvádzajúcim učiteľom prípravu vyučovacích hodín. Počas svojho výstupu sa dopúšťal výrazných nepresností a zvolil nevhodné metodické postupy, pričom nevhodne reagoval na podnety zo strany žiakov a študentov. Zaujímal nekritické a nekonštruktívne postoje pri hodnotení jednotlivých výstupov.

 

 

PODMIENKY NA KLASIFIKÁCIU PRIEBEŽNEJ PRAXE !!!

 

Priebežná NÁČUVOVÁ prax

 

1.) účasť  potvrdená  cvičným učiteľom 

2.) esej z hospitácií podľa svojich poznámok (rozsah min. 3 strany A 4)

 

Priebežná VÝSTUPOVÁ prax:

 

2-3 odučené hodiny + hospitácie výstupov svojich kolegov v skupine

   

1.)  účasť potvrdená cvičným učiteľom +  klasifikácia cvičným učiteľom (vyjadrená známkou na základe vyššie uvedených kritérií) 

2.)  2 vlastné vzorové prípravy (podpísané cvičným učiteľom) 

3.)  autodiagnostika (1 strana A 4) + hodnotenie kolegov v skupine podľa poznámok z hospitácií 

 

SÚVISLÁ PRAX

 

1.) hodnotenie (a klasifikácia) podpísané cvičným učiteľom (plus pečiatka školy)

2.) 2 vzorové prípravy

3.) vlastný rozvrh odučených hodín (s názvami tém)

4.) autodiagnostika