Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Hanne-Lore Bobáková a Janusz Karpeta – New possibilities of communication of e-shops and their importance

Hanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta

OPF SLU Karviná, Department of Tourism and Leisure Time Activities, Czech Republic

[email protected], [email protected]

 

The article deals with the communication of the Westwing web e-shop. The article aims to describe the methods of communication of this e-shop on the verbal level. In the introduction of the article, the topic of communication is set in a broader framework of time and content. This is followed by a review of the selection of professional literature on the topic, a description of the theoretical grasp of the research investigation with a terminological explanation of the relevant concepts and then an enumeration of the methods used. Within the verbal investigation, it is examined how the integration of the recipient into the communication is approached in the communication of the web application, what means are used in doing so, how the symbiosis between the verbal and non-verbal components of communication is realized, and what persuasive means are chosen in the communication. The examples of the communication of this e-shop are used to reveal new possibilities of influencing potential clients and the potential of sales applications. The article concludes by highlighting the importance of creativity for advertising in virtual environments. At the same time, attention is focused on the educational dimension of the new type of communication and its use in the development of professional courses at universities.

 

Key words: advertising, advertising discourse, participation, persuasion

https://doi.org/10.24040/nfr.2022.14.1.156-174