Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Migrácia mailov a kontrola antivírusov

Vážené kolegyne a kolegovia,

ako sme informovali vedúcich katedier a sekretárky katedier na dvoch pracovných stretnutiach, od 10. júla 2017 sa bude uskutočňovať migrácia mailov do systému Cloud Office 365. Cieľom migrácie je rozšírená ponuka služieb a benefitov, ktorý tento systém ponúka a výrazné zvýšenie kapacity mailovej schránky. O uvedenej skutočnosti boli pracovníci FF UMB informovaní aj prostredníctvom vysvetľujúcich mailov cez UAKOM. Pre zjednodušenie prístupu k Vašim mailom sme zriadili v Rýchlych odkazoch na našej web-stránke FF UMB odkaz Nový UMB email. Po kliknutí na odkaz sa vám zobrazí žiadosť o zadanie mena používateľa a hesla. Ako používateľa uvádzajte svoje prihlasovacie meno v skrátenom tvare, zavináč a umb.sk, teda napr. pkapusta@umb.sk , ako heslo zadajte vaše doterajšie heslo, s ktorým ste sa prihlasovali do mailovej schránky.

Zároveň mi dovoľte poďakovať sa vám za súčinnosť pri kontrole antivírusovej ochrany na notebookoch, ktorá prebieha na našej fakulte od 26. júna do 15. júla 2017  a od 15. augusta do 15. septembra 2017. Vedúci katedier dostali odo mňa presný deň začiatku kontroly (dátumy sa líšia podľa jednotlivých katedier) a zoznam notebookov, ktoré je potrebné v danom časovom rozmedzí skontrolovať.

Uvedenými aktivitami sa snažíme zabezpečovať vyššiu kvalitu poskytovaných služieb cez internet a zvyšovať ochranu PC a mailových schránok. Verím, že kontroly budú pokračovať podľa vypracovaného harmonogramu a nebudú vznikať časové sklzy(k čomu je nevyhnutná spolupráca Referátu IKT s katedrami) .

V prípade nejasností či technických problémov pri oboch aktivitách, prosím, kontaktujte kolegov z Referátu IKT Mojmíra Lehockého (júl-august), Jána Podsklana (júl-august) a Štefana Šimka (august).

Milé kolegyne a kolegovia, dúfam, že vám uvedené činnosti nespôsobia časový či iný diskomfort a prajem vám čo najviac oddychu a pohody počas nastávajúceho dovolenkového obdobia.

                                                                                                                                Ivan Šuša

                                                                                                                                prodekan pre rozvoj